Bereikbaarheid en berichtgeving vanuit het ETZ - graag uw input

 
 
Beste collega, De kring is benaderd met klachten over de bereikbaarheid en berichtgeving vanuit het ziekenhuis, sinds de invoering van het nieuwe ziekenhuissysteem Epic.

Wat we tot nu toe horen is

  • Onoverzichtelijke lay-out van de berichten, niet duidelijk wat er relevant is voor de huisarts
  • Huisarts-lijnen zijn slecht bereikbaar/werken niet in sommige gevallen
  • Het uitstel van de inkijkmogelijkheid van het patiëntendossier, met name als patiënten zijn opgenomen
  • Overzicht over telefoonnummers ETZ klopt niet
  • Röntgen heeft geen aparte huisartsenlijn ondanks dat daar al vaak om is verzocht, dus iedere keer maar aansluiten in de wachtrij vd patiënten

We willen graag een compleet beeld van de klachten om hierover in gesprek te gaan met het ziekenhuis. Hebt u klachten en/of tips? Geef ze a.u.b. aan ons door: c.jacobs@lhv.nl.