Conference call met tolk mogelijk gemaakt vanuit het Achterstandsfonds

 
 
Conference call met tolk mogelijk gemaakt vanuit het Achterstandsfonds
Het Achterstandsfonds Zuidwest Nederland biedt medewerkers van huisartsenpraktijken vanaf nu de mogelijkheid om ad hoc een telefonische conference call met tolk aan te vragen (een driegesprek).

De kosten hiervoor worden betaald door het Achterstandsfonds Zuidwest Nederland. Voor de werkwijze zie de website.

De medewerker belt vanuit de praktijk naar het (TVCN) Tolk en Vertaal Centrum Nederland, vraagt een conference call aan en als de tolk aan de lijn is kan ook nog het nummer van de patiënt gebeld worden. Een makkelijke en efficiënte manier van werken. Ook voor de doktersassistentes om afspraken te maken of door te kunnen vragen.

Hebt u vragen over het werken met een tolk of wilt u een demonstratie of meer informatie. Bel of mail met Ine Bertens coördinator zorgconsulenten huisartsen (06 19 63 15 81 of Ine@zchtilburg.nl)